Η σχολική τάξη "εξ αποστάσεως" (1)

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020

Δραστηριότητες για την περίοδο κατά την οποία τα σχολεία παραμένουν κλειστά:

  • Επανάληψη στον γραπτό λόγο.

         Κοιτάζουμε τα κείμενα τα οποία έχουμε ήδη γράψει (Παραγωγή Γραπτού Λόγου). Με βάση α) το γενικό πλάνο στη σελίδα 22 του Α' τεύχους της Γλώσσας και β) το πλάνο κάθε είδους άσκησης παραγωγής γραπτού λόγου, όπως περιγράφεται στο σχολικό βιβλίο, αλλάζουμε/τροποποιούμε/διορθώνουμε τα κείμενα της πρώτης γραφής μας. Σε ένα καινούργιο φύλλο το καθαρογράφουμε συμπεριλαμβάνοντας τις αλλαγές.

  • Τήρηση Ημερολογίου.

Σε ένα τετράδιο καταγράφουμε σε ημερολογιακή μορφή τις έκτακτες περιστάσεις τις οποίες ζούμε. Αναφέρουμε γεγονότα από την κάθε μέρα, νέα από την πόλη, τη χώρα, τον κόσμο, πώς περνάμε τις μέρες μας με τα κλειστά σχολεία (και όχι μόνο). Δεν ξεχνάμε να σημειώσουμε πώς νιώθουμε για όλα όσα συμβαίνουν, τι σκεφτόμαστε για τη συνέχεια όλης αυτής της παγκόσμιας περιπέτειας και πώς φανταζόμαστε το μέλλον.

  •  Ανάγνωση λογοτεχνικού βιβλίου.

Διαλέγουμε ένα ή περισσότερα λογοτεχνικά βιβλία. Ετοιμάζουμε μία βιβλιοπαρουσίαση, όπως έχουμε ήδη κάνει. Θυμόμαστε το φυλλάδιο των Χριστουγέννων ή το παράδειγμα στις σελίδες 46 και 47 του Β' τεύχους της Γλώσσας. Μπορούμε να μην επιλέξουμε μία τυπική παρουσίαση, αλλά να διαλέξουμε μία ή περισσότερες από τις περιγραφόμενες δραστηριότητες στο φυλλάδιο των Χριστουγέννων.

 

Για απαντήσεις ή αποστολή εργασιών, σκανάρουμε το φύλλο ή το βγάζουμε φωτογραφία και στέλνουμε το αρχείο στο email (υπάρχει στο φυλλάδιο των Χριστουγέννων) ή στην Επικοινωνία μέσω της ιστοσελίδας (χρησιμοποιεί το email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)