Κείμενα μαθητών -τριών του Στ'2
Επιστολή στον Γ.Γ. του Ο.Η.Ε. για τα παιδιά - στρατιώτες

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Αξιότιμε Γενικέ Γραμματέα του ΟΗΕ,

Σας στέλνω αυτή την επιστολή για να σας ενημερώσω για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά - στρατιώτες σε περισσότερες από 85 χώρες που έχουν πόλεμο.

Αυτά τα παιδιά βλέπουν ανθρώππους να σωριάζονται στο έδαφος, με το τράβηγμα της σκανδάλης τους, χωρίς λύπη. Ο πόλεμος για αυτά είναι η καθημερινότητά τους. [...]

Θοδωρής

 

[...] στερούνται την παιδικότητά τους [...] Μπορεί να δείτε παιδιά από 10 έως 17 ετών, να κυκλοφορούν στους δρόμους οπλισμένα ή ακόμα και παιδιά σε μικρά, στενά σοκάκια, αντί να παίζουν ποδόσφαιρο, να παίζουν με όπλα γεμάτα σφαίρες [...]

Θένη

 

[...] αυτά τα παιδιά μαθαίνουν από πολύ μικρά τη βία [...]

Φώτης

 

[...] Δεν ζουν ελεύθερα, ζουν σε έναν κόσμο γεμάτο μίσος. Είναι τρομακτικό για τα παιδιά, αλλά αναγκάζονται να το δεχθούν, φοβούνται μήπως την άλλη μέρα δεν θα ξυπνήσουν. Καθημερινά ο φόβος τα περικυκλώνει και τα κυριεύει. [...]

Άσπα

 

[...] Φανταστείτε εσείς ο ίδιος να βιώνατε μία τέτοια κατάσταση όταν ήσασταν παιδί. Κάθε λογικός άνθρωπος θέλει και επιζητά την Ειρήνη.

Νίκος

 

[...] Όλοι πρέπει να ευαισθητοποιηθούμε σε τέτοια θέματα, όχι μόνο για να σταματήσουν να εκμεταλλεύονται τα παιδιά, αλλά και γενικότερα για την επικράτηση της ειρήνης και την αρμονική συνύπαρξη στον κόσμο.

Αλέξανδρος

 

[...] Τέλος, αφού εσείς δεν μπορέσετε να το καταφέρετε, θα θέλαμε να κάνουμε εμείς το πρώτο βήμα. Προτείνουμε λοιπόν να συναντηθούμε μαζί σας και να συζητήσουμε μαζί λύσεις για αυτό το τρομερό ζήτημα [...]

Μυρσίνη

 
Αφίσες-προσκλήσεις-ανακοινώσεις-προγράμματα

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Μυρσίνη

Ν.

Διονύσης

Άσπα

 
Δώστε μια ευκαιρία στην ειρήνη

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Νίκος

 
Αδελφοσύνη

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

"Ο κάθε συνάνθρωπός μας είναι αδελφός. Πρέπει να αγωνιζόμαστε καθημερινά για να επικρατήσει ισότητα, δικαιοσύνη και ελευθερία"

"Αλληλεγγύη μεταξύ ανθρωπων ή λαών, ανεξάρτητα από θρησκευτικές, πολιτιστικές ή άλλες διαφορές. Έκφραση σεβασμού σε πανανθρώπινες αξίες"

"Είμαστε όλοι μια οικογένεια. Σεβασμός στη διαφορετικότητα. Ανάγκη ενότητας και αλληλεγγύης"

Παντελία

Άσπα

Διονύσης

 

 
Διάλογος μεταξύ μαθητών ενός μελλοντικού σχολείου

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

- Οχ! Μου χάλασε ο υπολογιστής μου! Πώς θα το εξηγήσω αυτό στον δάσκαλο;

- Έτσι κι αλλιώς είναι εικονικός. Θα του κλείσουμε την κάμερα και δεν θα καταλάβει τίποτα.

- Δεν γίνεται! Ο διευθυντής μας παρακολουθεί απ' τον υπολογιστή του μέσα από κρυφές κάμερες.

- Έχεις δίκιο. Τότε να πεις πως είσαι άρρωστος και να κάτσεις σπίτι σου.

- Δεν θα καταφέρω τίποτα μ' αυτό. Πρέπει να ενημερώνομαι απ' το σπίτι μου για το τι κάνετε στο σχολείο.

- Αμάν πια! Κουράστηκα με την τεχνολογία.

- Δεν έχω πολύ χρόνο, πρέπει να πάω τον υπολογιστή μου για φτιάξιμο. Πρέπει να είμαι έτοιμος μέχρι αύριο.

- ΟΚ. Γεια.

- Τα λέμε. Γεια σου!

Μυρσίνη

 

- Γεια σου,  Άσπα, τι κάνεις;

- Καλά, εσύ;

- Καλά. Πώς έλυσες την 3η άσκηση στο φάκελο της γλώσσας;

- Μπήκα στη Βικιπαίδια και κλίκαρα "το δάσος".

- Εντάξει, ευχαριστώ. Γεια.

- Γεια.

Ν.

 

- Ρε συ Γιώργο, χάλασε το ποντίκι μου. Μήπως έχεις να μου δανείσεις ένα;

- Βεβαίως, Βασίλη, έχω εκατομμύρια.

- Μήπως έχεις κρατήσει σε κάποιο φλασάκι τα περσινά βιβλία, γιατί έχω να διαβάσω για κάτι εξετάσεις.

- Εννοείται [...]

Θένη

 

- Είναι πολύ ωραία στο σχολείο.

- Συμφωνώ.

- Υπάρχουν πολλά ωραία πράγματα. Δεν υπάρχουν πια γόμες. Μπορούμε να τα σβήνουμε όλα με το πάτημα ενός κουμπιού. Έχουμε φορητούς υπολογιστές για τσάντες και δισκέτες για τα μολύβια.

- Το ξέρω, είναι τέλεια. ¨ομως το πιο ωραίο είναι οι δισκέτες που έχουν όλη την ύλη των βιβλίων.

- Γιατί;

- Επειδή δεν χρειάζεται να κουβαλάμε όλα τα βιβλία.

- Έχεις δίκιο.

Παντελία

 

- Έκανες την εργασία που είχαμε;

- Ναι. Δυσκολεύτηκα λίγο. Ευτυχώς όμως, ρώτησα τον δάσκαλό μας πού μπορώ να βρω πληροφορίες για να την πληκτρολογήσω.

- Την εργασία για τα εικαστικά την έκανες;

- Ναι. κατέβασα κι ένα καινούργιο πρόγραμμα που έχει καλύτερη ποικιλία χρωμάτων από ό,τι το δικό σου.

- Μπορεί, αλλά το δικό μου έχει σίγουρα περισσότερους συνδυασμούς χρωμάτων.

-Τέλος πάντων, μετά το σχολείο κάνεις κάτι;

- Ναι, θα κάνω προπόνηση μπάσκετ στον προσομοιωτή και έχω μάθημα Γερμανικών στον υπολογιστή.

Θοδωρής

 

-Αχ! Τι τέλεια μέρα σήμερα Γιώργο.

- Δίκιο έχεις. Ξέρεις τι σκεφτόμουν;

- Τι;

- Μια μέρα να πηγαίναμε σχολείο στο παρελθόν.

- Χάλια θα ήταν. Ούτε βίντεο ούτε φορητοί υπολογιστές. Αντί για αυτά θα έπρεπε να κουβαλαμε τσάντες και βιβλία που θα μας βάραιναν και θα έπρεπε να γράφαμε με στιλό και μολύβια. Ενώ τώρα έχουμε όλες τις ανέσεις.

- Εγώ πάντως θα ήθελα να πάω σχολείο μια μέρα εκεί. Πάω τώρα στον προσομοιωτή του παρελθόντος για να δω πώς ήταν.

Γιάννος

 

- Όχ, ξέχασα τον υπολογιστή.

- Δεν πειράζει, έχεις και το κινητό.

- Σωστά!

Κ.

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 Next > End >>

Page 1 of 7