Από την παρακολούθηση της ταινίας μπορώ να παρατηρήσω:
- Τις συνήθειες στο σχολείο.
- Τις σχέσεις μεταξύ των δασκάλων και τις σχέσεις των δασκάλων με τον διευθυντή.
- Τις σχέσεις μεταξύ των συμμαθητών / συμμαθητριών και του Λευτέρη: τα συναισθήματα των παιδιών, τις αντιδράσεις τους σε ό,τι συμβαίνει.
- Τη στάση του νέου δασκάλου απέναντι στο Λευτέρη.
- Τη στάση και τη συμπεριφορά των γονιών του Λευτέρη.
- Τις συνήθειες και τις ικανότητες του Λευτέρη έξω από το σχολείο.
- Το πώς επηρεάζουν προσωπικά προβλήματα τις συμπεριφορές στο σχολείο.
- Τη σύγκρουση ηθικής και οικονομικού συμφέροντος (βλ. ονοματοδοσία παιδιού)
- Τη στάση των συμμαθητών και του διευθυντή στη σκηνή με το διήγημα. Ποια μπορεί να είναι τα συναισθήματα του Λευτέρη;
- Τι συναισθάνθηκε η Μυρσίνη;
|